- email: biuro@kabinyatrium.pl
- kontakt
Jak montować nasze kabiny?
Prosimy montować kabiny zgodnie z instrukcją montażu, najlepiej zlecić montaż wykwalifikowanemu instalatorowi.
Instrukcje montażu można znaleźć na naszej stronie w zakładce Pliki do pobrania oraz w formie papierowej w opakowaniu z produktem.
Instrukcja montażu zawiera wszystkie informacje niezbędne do prawidłowego zainstalowania kabiny prysznicowej. W razie jakichkolwiek problemów z montażem kabiny, prosimy o kontakt z naszym serwisem.
Najczęściej zadawane pytania i popełniane błędy przy montażu:
Czy mogę dokupić części zamienne do kabiny Atrium?
Części zamienne mogą państwo zamówić przez sklep partnerski. Informację o najbliższym sklepie partnerskim uzyskają państwo w zakładce Salony Sprzedaży. Do sporządzenia zamówienia niezbędne będzie numer z instrukcji lub zdjęcie części którą są państwo zainteresowani i model kabiny lub jej zdjęcie.
Jaki jest rzeczywisty wymiar kabiny prysznicowej Atrium ?
Potocznie mówi się że kabina jest np 90 i od razu uważamy że wymiar zewnętrzny kabiny jest równy 90 cm, gdy w rzeczywistości jest to wymiar zewnętrznych brodzika. Wymiar zewnętrzny każdej kabiny jest mniejszy o minimum 1 cm od wymiaru brodzika. Ma to na celu zapewnić stabilne oparcie na brodziku i umożliwić uszczelnienie kabiny od zewnątrz. Dla państwa wygody zamieściliśmy na naszej stronie rysunki techniczne zarówno brodzików jak i kabin. Są dostępne w zakładce Pliki do pobrania.
Dlaczego nie mogę złożyć kabiny?
Proszę przed montażem zapoznać się z instrukcją montażu która jest zawsze w pudełku i jest również dostępna na naszej stronie internetowej w zakładce Pliki do pobrania.Każdą kabinę skręca się w inny sposób ze względu na różne rozwiązania technologiczne. Tylko postępowanie zgodnie z instrukcją gwarantuje prawidłowy montaż i bez awaryjne użytkowanie. Montaż kabiny najlepiej zlecić wykwalifikowanemu monterowi. Dokładamy wszelkich starań żeby nasze instrukcje były jak najbardziej dokładne ale w razie niejasności przed montażem prosimy skontaktować się z naszym serwisem, chętnie służymy radą.
Dlaczego w kabinie nie domykają się drzwi – pozostaje szczelina na dole / górze między ścianką a drzwiami?
Proszę sprawdzić czy zostały zachowane piony ścianek bocznych. “Skoszenie” jednej lub obu ścianek powoduje brak możliwości domknięcia drzwi. Również nie wypoziomowanie drzwi na zawiasach jest powodem niedomykania się drzwi. Niewielkie szczeliny można zniwelować wysuwając uszczelkę magnetyczną na drzwiach i ściance bocznej. Duże szczeliny wymagają demontażu kabiny i ponownego poprawnego montażu.
Dlaczego w kabinie drzwi mijają się ze ścianką boczną / nachodzą na ściankę boczną a nie na uszczelkę magnetyczną?
Przyczyną jest nie zachowanie identycznej odległości między lewym i prawym profilem przyściennym od kąta w którym montowana jest kabina. Niewielką różnice da się zniwelować wsuwając / wysuwając profil przyszybowy (regulacja kabiny). W przypadku dużych różnic konieczny jest demontaż i ponowny poprawny montaż.
Dlaczego po montażu kabiny woda wydostaje się między profilami a ściną i między profilami a brodzikiem?
Kabina powinna być uszczelniona sylikonem na połączeniach profili z ścianami i brodzikiem lub płytkami przy montażu bezpośrednio na posadzce zgodnie z instrukcją. Ważne jest żeby uszczelnić kabinę od zewnętrznej strony. Uszczelnienie sylikonem kabiny od wewnętrznej strony jest najczęstszym błędem podczas montażu. Poprawienie tego błędu jest trudne i pracochłonne ponieważ usunięcie niewłaściwie naniesionego sylikonu może wymagać demontażu i ponownego montażu kabiny.
Dlaczego po paru dniach na profilach pojawiły się bąble i łuszczą się?
Proszę usunąć folię ochronną z profili.
Dlaczego po kilku dniach użytkowania wierzchnia część brodzika zaczęła się łuszczyć i powstały bąble?
Proszę usunąć folię ochronną z brodzika.
Dlaczego na spodniej stronie brodzika jest dziwne koło?
Brodziki Atrium są od spodu wzmocnione dodatkową płytą. Widoczne od spodu koło lub kwadrat (w zależności od modelu) zapobiega rozwarstwianiu się brodzika. Jest to frez technologiczny zmniejszający naprężenia w trakcie użytkowania.